BLÖÖÖÖÖ

Verkligen BLÖÖÖÖÖ på min uppdatering & mig!!! Inte uppdaterat ett skit idag ju.....
Men första skoldagen o när ja kom hem struntade jag i det o bytte om, åt och titta på TV
istället... AJA BAJA!!! Måste blogga ;-)

Iaf så hade vi först slöjd i skolan. Innan jullovet hade jag syslöjd o nu har jag träslöjd.
Fast det blev inte så mycket slöjd eftersom Johan, våran lärare satt och pratade i 1 timme
så vi hade typ 25 minuter på oss.. Han knappt börja eftersom det tog 15 (!!!) minuter att hitta
en bra bit enligt lärarn.
Ska göra ett halsband med ett rött hjärta på som min fina syster ska få sen, det är as svårt
att göra det. Är as knas!! Men försöka ska man alltid! Efter det hade vi gympa och även då
pratade han i 1 halvtimme så det blev bara 1 halvtimme innebnady.. BLÖÖ på det med!!!

Sedan hade vi mentorstid. Jätte tråkigt. vi har 3 grupper och I 2 grupper är det 5:or & 6:or
och i våran är det små 3:or och vi 6:or.. Dom fattar typ ingenting när någon förklarar så då
måste man hjälpa dom. Hela tiden.

Efter det hade vi bara SO där jag jobbar med Mongoliet. Det är faktiskt rätt kul, gör det på Keynote.
Sedan packade vi ner det som vi ska ha med till stenung imon.


jaja, nu ska ja titta lite på TV och sedan fixa inför skolan imon igen!!



orkar inte rotera så ni får leva med det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0