Dagens ridpass

Red runt på vägarna idag igen medans Bonnie var duktig och gick med. Först skrittade jag som vanligt fram i 20 minuter och sedan jobbade jag henne i ca fem minuter i skritt. Travade fram henne och jobbade henne i en uppförsbacke. Sen när hon var ordentligt fram travad tog jag en galopp och hon var jätte pigg och framåt. Hon var verkligen jätte duktig.

Andra gången blev hon rädd för ngt så hon rejsade iväg x) Busa! <3 Tredje gången jag galopperade upp för samma backe så gick det jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte bra :D :D :D Hon var kanon duktig !
När jag skulle trava av så var Belindusen inte lika med på att vi bara skulle trava utan vi skulle galoppera ännu mer xd Hon e verkligen crazy den ponnyn! Och det gillas ;-) Hon e verkligen min drömponny! Helt underbar (L)

Efter avtravningen så skrittade Bonnie av henne och det gick jätte bra :)

Så det var dagens ridpass och jag är super nöjd :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0