Fy på mig !

Ja herregud, har typ inte bloggar på 10000000000 år nu ju o.o Men jag har typ inte vart hemma, för igår så börja skolan, efter det så följde man med Elin hem för att åka till lyckans islandshästar och sova över hos henne. Sen idag har jag bara slappat och kollat på tv. Helt sluuut efter att ha gått upp så tidigt ;o
Aja, idag så var vi på stenungskolan hela dagen, eller vi skulle vart där hela dagen om vi inte hade missat bussen/bussarna. Först när ni kom till hållplatsen så kom det en buss, exakt när jag och Elin skulle gå på den så sa typ  en lärare att det inte var den bussen(som det egentligen va) så då vände vi och gick tillbax. Sen stog i där i 30 min och väntade men inget hände, det ända vi ( ca 14 i klassen) visste va att bussen inte hade kommit till den första hållplatsen heller :P Så vi gick till våran lärare och pratade med han. Han sa ba "men varför kom ni hit, vad kan jag göra åt det" då så ha vi att han iaf kunde hämta Ellie som hade busskortet (dom som inte har skolbusskort får ha ett annat busskort som skolan typ tankar på eller något sånt), eftersom bussen inte hade kommit till henne som skullle ta den bussen för att komma till oss andra. Men tillslut fixade sig allt och blablablablablabla :PPPPPPPppppPPPPPppppPPPPP

______________________________________________________

Var hos Boppan en stund förut. Borstade henne länge och noga, mockade och packade mat till henne. Ricktigt mysigt vare !

JAJAJAJAJAJAJAJA nu orkar jag inte skriva mera xd

Sötan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0