I(L)U

SÄMST är vad uppdateringen är just nu.. Tyvärr.

Idag var det iaf stenungskolan o vi började med att ha hemkunskap och jag & Emelie gjorde
Grahamsbullar eller ngt. Ganska gott faktiskt ;-) Sen hade vi en liten rast på typ 15 minuter elr ngt sånt.
Efter det så hade vi so med anders och jag jobbade med mitt land som vi ska göra en presentation på
i keynote. Jag jobbar om Mongoliet och är snart färdig. Sen hade vi en rast till i 1 timme o då gick ja o några mer
ner till torget och köpte godis (a)
Sen så gick vi till kapprummet och jag träffade My och Elin <3
typ 12.40 kom rektorn, Janne och ropade upp vilket språk vi skulle ha och vilka man hade i
sin grupp. Och jag fick det språket jag ville ha, alltså Tyska :D :D :D  My kom i andra gruppen men jag
kom med underbara Elin :D Vi hade typ as roligt och skrattade as mycket o sedan på rasten
så kastade vi godis på Sara xd xd xd Så jäkla kul verkligen!!

Vi fick en tyska bok, skrivhäfte och en läxa ;( haha ne men vi ska kunna siffrorna från 0-12
och kunna presentera sig själv, vad man heter, hur gammal man är, vad ens föräldrar heter och hur gamla dom e.
och vart man bor också! :) Jätte lätt faktiskt.

Sen hemma då bytte jag om o så hade pappa bakat pannkakor! MUMS :D Jag pratade också med My och Elin
på bdb o vi kanske ska göra ngt på lördag till söndag :) Kommer bli super kul!

Jag älskar verkligen er två (L)(L)<3333333333333333


Sen åkte jag till stallet och fixade allt åt min lilla prinsessa och borstade henne. Så söt e hon<3

Och nu sitter jag här och tittar på fuskbyggarna, hur kan folk vara så elaka och bygga fel, med flit
och typ förstöra för massa familjer. Idioter!


jaja, det var min dag.. Kanske kommer ett inlägg till ikväll. KANSKE. Men jag ska ska ska ska ska ska
blogga imorgon på morgonen. LOVAR!! <3



Visst e hon såååååååååååå fiiiin (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0