Kortis

En kort update nu då. Det gillar ni, right? ;-)

Iaf så sov jag hos Bonnie och det var as skoj! Vi typ spela massa olika spel på TV:n och hade as roligt :D Åkte hem runt 20 i 11 idag och kom hem, bytte om & drog till stallet! TYVÄRR blev det ingen ridning då det är isgata överallt.. Hatar hatar hatar hatar verkligen vintern, snö, kyla och is.. BLÄ!!! Så jag fixade allt åt Belinda och tog in henne o borstade henne jätte noga :D Flätade också hennes lugg och hon blev as söt verkligen :') Som vanligt med andra ord ;-)

Efter det så åt vi as go mat hemma!!! Lax o potatis, min favvo mat & nu sitter ja här :) Men har inget mer o skriva mer än att jag snart ska byta data och redigera bilder åt My ! :) <3

Bebis (L)

Kommentarer
Postat av: Elin

Tävling i bloggen! var med och tävla om ett Hansbo Schabrak :)



Klicka här för att vara med:

http://elin.pamlin.se/node/55

2011-01-10 @ 17:54:11
URL: http://elin.pamlin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0