kulkul :)

Som Malin sa i något tidigare inlägg så har jag lyckats fixa en header nu :D Hoppas att den inte blev allt för kul bara, eller vad tycker ni ? Vi kommer bara ha den ett tag för att jag vann nämligen Jossans "snyggaste outfit" 's tävling :D Priset var att välja mellan:
*en blogg design
*3 redigerade bilder
*en målad bild på din häst och såklart att man valde en blogg design :D
Ska bli kul, Jossan som är så bra på det ! Så nu får ni ta en kik på hennes blogg : http://everythingbyme.blogg.se

_____________________

Åkte till staller idag vid 12 tiden för att ha lektion för Embla. Men det blev inställt typ, då red "med" Jossan ist. Först så tog vi in Fantasia, så red Jossan henne då jag fotade. Sen red jag Boppan så fotade profset Jossan. Båda red i min dressyrsadel, min sadelpad, Jossans schabrak, Jossans benlindor och mitt träns ^^ Fick mångaaa fina bilder. Jossan har redigerat några som jag laddar upp snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0