Ny kusin :D

Jao, som rubriken lyder fick jag en ny tjej kusin klockan 19.00!! En liten Smilla :) Min morbror och hans sambo Anette har varit på sjukhuset hela dagen, sen halv sex imorse och Anette är säkert super hungrig nu om inte David (min morbror) har hämtat mat åt henne ;-)

Iaf så var jag ju i skolan idag och det var verkligen AS tråkigt.. blää. Först hade vi so och sedan matte som jag faktiskt hann klart med *stolt*. Tre sidor ;-) Men sen hade vi Engelska o fick nya glosor + text tills nästa torsdag. Sista lektionen ska vi egentligen ha halva bild o halva musik men först när vi skulle ha bild så kom inte den läraren vi skulle ha så Anders fick ha oss i so igen (!!) Sedan kom musik läraren och vi fick typ en ny uppgift. Vi ska välja en artist/band och skriva fakta om den/dom. Varför man gillar dom och vad bandmedlemmarna heter osv. Rätt roligt :)



Efter det slutade vi och jag har inte kommit på någon artist.. Jag kom hem, åt och bytte om för att sedan åka till prinsessan. Jag fixade allt för henne och tog sedan in henne, borstade, satte på benskydd och gick en is promenad på 7 varv runt huset som är det ända stället där man kan gå..


Och sen åkte vi hem typ.. Men asså jag tycker det e tråkigt att blogga nu typ.. Vill GÄRNA ha tips om vad man kan blogga om.

hörs sen!
// Malin . .

Kommentarer
Postat av: emmafazic

vem hjläpte dig koda bloggen? :o

2011-01-13 @ 22:34:38
URL: http://emmafazic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0