Sega dataaaa

Håller på att ladda upp 10000000000000 bilder på bdbd nu då, men såklart att datan ska börja sega som in i helvette då -.-'' är på den 30:de bilden typ, och har hålt på sen 09.00. Palla lixom. Men ska försöka stå ut med resten :)

DAGENS RIDPASS

Red Boppan idag med DRESSYRSADEL & TRÄNS ! käns som att det va år sen sist xd
Red dressyr som ni kanske fattar. Tränade mycket på tempoväxlingar i
skritt och trav, men också på formen i galoppen.
Känns som att det var första gången jag verkligen ansträngde
mig och min sits. För sen famåt slutet gick hon ett helt dressyr program
utan att hon drog upp huvudet, eller att jag satt som en studsboll i sadeln.
Jossan fick också rida boppan en stund, hon gick jätte fint då med, verkligen !!
Gick hur jävla bra som helst. Hon var mjuk
och gick fint samtidigt som har var pigg och frammåt.
För än gångs skull så känns vår träning ENORMT vettig !
Det kändes som att det bara var vi två som flög fram...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0